Coś o mojej skromnej osobie.

Cześć. Dziś kilka informacji "O mnie".
Może mamy te same cechy? 



  1. Zwę się Jeffersona, Jeff.
  2. Mam XI lat.
  3. Mam kota.
  4. Oglądam anime.
  5. Kocham czytać.
  6. Większość czasu wolnego spędzam przed komputerem i ludzie uważają, że jestem no-life'm.
  7. Ale jak ktoś odłączy mi komputer... to umrze. a ja szybko znajdę sobie jakieś zajęcie.
  8. Nie cierpię psów.
  9. Uczę się dobrze. Może trochę gorzej niz dobrze. Ok, jadę na trójach.
  10. Lubię ciepłe dni, kiedy pada deszcz.
  11. Lubię hokeja i ręczną. Nie trawię piłki nożnej, koszykówki i siatkówki ;-;
  12. Ważę... no dobra nieistotne xD
  13. Mam 159cm wzrostu. jestem jedną z wyższych osób w klasie.
  14. Kocham ludzi. A najbardziej kocham ich wnerwiać.
  15. Mam przyjaciółkę.
  16. Która jest równie zdrowo pieprznięta jak ja.
  17. Mieszkam na jakimś zadupiu.
  18. Lubię sport.
  19. Ale jakoś nigdy mi się nie chce ćwiczyć.
  20. Ludzie mówią że wszystko u mnie sprowadza się do książek.
  21. Jestem zdrowo walnięta.
  22. I o tym wiem.
  23. Nie zamierzam się zmieniać.
  24. Dla tych ciot które uważają się za fajne.
  25. Lubię pisać. Wiersze, opowiadania, wszystko jedno.
  26. Myję włosy co dwa dni albo cztery.
  27. Nieczęsto maluję paznokcie.
  28. Za to staram się, żeby były długie.
  29. Nie używam dużej ilości kosmetyków.
  30. Lubię od czasu do czasu zalożyć bransoletkę itd.
  31. Używam perfum i bez nich bym się nie obeszła.
  32. Niby nie zwracam uwagi na to co zakładam.
  33. Noszę w większości czarne ciuchy.
  34. Mam niebieskie włosy.
  35. Naturalnie ciemny blond.
  36. Który swoją drogą widziałam chyba 4 lata temu...
  37. Niektórzy ludzie uznawają mnie za jakieś emo xD
  38. Najczęściej chodze w rozpuszczonych włosach, nie lubię ich wiązać.
  39. Lubię podróżować.
  40. Chociaż cały czas siedzę w swoim pokoju.
  41. Nie gram w wiele gier. Dosłownie parę.
  42. No dobra, w około dziesięć.
  43. Nie toleruję ludzi którzy nakładają sobie tony tapety na ryj. Brzydkiej tapety.
  44. Ubieram się w spodnie i sukienki- unikam spódnic
  45. Lubię rock i metalcore.
  46. Ale od czasu do czasu lubię posłuchać coś innego.
  47. Kiedyś szlag mnie trafiał, kiedy ktoś puszczał rap
  48. Teraz mnie nie rusza, ale nie jestem jakąś fanką
  49. Moją odpowiedzią na pytanie 'kot czy pies?' jest papugi, a ma to swoją dziwną historię.
  50. Którą opowiem innym razem.

                                                /Jeff 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz