Pierwsze koty za płoty?

Nienormalna, dziwna, nieznacząca na tym świecie, psująca wszystko czego się dotknie, osoba która łaknie nowości. Zawsze robi wokoło siebie wiele zamieszania. Rówieśnicy mają jej dość, a niektórych zaraża swoją głupotą. Dziewczyna, która kocha być w centrum zainteresowania.

Witam na moim blogu. Nazywam się Jeffersona. W skrócie Jeff, można mówić Szczur. Mam XI lat. Kocham pisać, malować, robić zdjęcia, tworzyć. Uwielbiam nietoperze. Mam duże ambicje i dużo pomysłów.

Zapewne spytacie, co nakłoniło mnie do utworzenia tego bloga. Założyłam go trochę z nudów, trochę aby prowadzić tu taki... pamiętnik?

Informacje:
aparat: telefon komórkowy, wkrótce dokupię porządniejszy sprzęt
admini: Jeff (ja)
Blog: lifestylowy, fotografia, inspiracje.

                                                      /Szczur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz